Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen over onze producten en diensten. Klik op een vraag en meer informatie wordt getoond.
1) Bestelling
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen kan online in de webshop, telefonisch, per e-mail, en tijdens de workshops. Online bestellen heeft als voordeel dat het snel en gemakkelijk is. U kunt op uw gemak door het assortiment navigeren en de juiste producten voor uw huid vinden. Vervolgens voegt u de gekozen producten toe aan de winkelwagen, selecteert u een leveringswijze, en bevestigt tot slot de bestelling. Wilt u graag geadviseerd worden over welke producten geschikt zijn voor uw huidtype, belt u dan gerust! 0344-571778 of 06-10934313.
Heb ik een account nodig?
U heeft niet persé een account nodig om producten te bestellen. Als u regelmatig een bestelling plaatst is het wel handig om een account te hebben, waarbij de historie van uw bestellingen te zien is. Bovendien hoeft u dan niet meer uw persoonlijke gegevens in te vullen. Tijdens het bestelproces kunt u de optie “account aanmaken” aanvinken of om direct een account aan te maken klik hier.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar “Wachtwoord wijzigen”. U kunt hier uw e-mailadres invullen en een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden
Op dit moment zijn er 3 veilige manieren om te betalen:
u maakt het geld over naar bankrekeningnummer NL83 KNAB 0259 7865 27 t.n.v. Intens Huidverzorging met vermelding van uw bestel/factuurnummer;
u kiest voor veilig betalen via Paypal (via Paypal is het ook mogelijk om te betalen met uw creditcard);
u betaalt veilig, makkelijk, en snel via Ideal (beschikbaar voor meerdere Nederlandse banken.
Hoe zit het met veiligheid en privacy?
De gegevens die u aan Intens Huidverzorging verstrekt worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor onze eigen administratie (verwerken van bestelling en betaling). Daarnaast biedt Intens eerder genoemde veilige betaalmethodes. Met name betalen via Ideal of Paypal is erg veilig omdat de verbinding wordt versleuteld met vertrouwelijke SSL certificaten.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt een bevestiging. Nadat u het bestelproces volledig heeft doorlopen en de bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Indien u een account heeft aangemaakt kunt u uw bestellingen ook bekijken onder “Mijn Account“.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb besteld?
Indien u – meteen nadat u uw bestelling heeft geplaatst – ontdekt dat u het verkeerde product heeft besteld, kunt u het beste meteen bellen naar 0344-571778 of 06-10934313. Indien u pas bij aflevering van het product ontdekt dat u het verkeerde product heeft besteld en u meldt dit op dezelfde dag, dan kan het product – uiteraard alleen in ongeopende en onbeschadigde staat – omgeruild worden. Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
2) Prijzen
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen zijn inclusief 21% btw, echter exclusief verzendkosten (als u ervoor kiest om uw bestelling te laten opsturen). Bij een besteding vanaf €75 per bestelling zijn de verzendkosten in Nederland gratis.
Ik heb een kortingscode (cadeaubon), hoe kan ik die gebruiken?
Tijdens het bestelproces komt u de vraag tegen: “Heeft u een kortingscode?” Na aanklikken verschijnt er een veld, hierin vermeldt u de kortingscode. Vervolgens klikt u op de button “kortingscode activeren”. Aan het eind van het bestelproces wordt het bedrag van de korting in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.
3) Levering en bezorgen
Is bezorgen mogelijk?
Ja, dat is mogelijk, mits u in de gemeente Buren woont; bezorgen is dan gratis. Woont u buiten de gemeente Buren dan gaat de verzending via DHL of PostNL; in dat geval is mogelijk een bijdrage in de verzendkosten van toepassing (zie verzendopties en -kosten).
Is levering buiten de gemeente Buren mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Indien u ervoor kiest om de levering te laten bezorgen zijn verzendkosten van toepassing; verzending is gratis bij besteding van €75 of meer.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, nadat wij uw betaling hebben ontvangen kunt u uw bestelling afhalen op het adres: Koningin Emmastraat 3, Buren. U ontvangt van ons telefonisch of per e-mail bericht als uw bestelling voor u klaar staat.
Wat is de levertijd van de producten?
De producten worden in principe de dag nadat wij uw betaling hebben ontvangen aangeleverd bij DHL of Post NL. Omdat wij het belangrijk vinden om u steeds ‘frisse’ producten te leveren houdt Intens Huidverzorging slechts een kleine voorraad aan. De producten worden (wekelijks) besteld bij de leverancier. Mocht een product bij de leverancier niet op voorraad zijn, dan wordt u hierover én over de mogelijk langere levertijd, onmiddellijk door ons geïnformeerd.
N.B. Intens Huidverzorging is niet aansprakelijk voor het foutief of vertraagd afleveren door DHL of PostNL.
TIP: Heeft u een product snel nodig, belt u dan even (0344-571778 of 06-10934313), zodat we kunnen overleggen wat mogelijk is.
4) Workshops
Hoe kan ik een workshop boeken?
U kunt de workshops telefonisch, per e-mail en via de website boeken. In het laatste geval gaat u naar het formulier “Workshop Aanvragen“. In het aanvraagformulier geeft u aan wat uw wensen zijn. Wij nemen na ontvangst van uw aanvraagformulier zo spoedig mogelijk (telefonisch) contact met u op.
5) Cadeaubon
Waar kan ik de Intens cadeaubon voor gebruiken?
De Intens cadeaubon kunt u gebruiken om:
producten te kopen in onze webwinkel;
producten te kopen tijdens de workshops;
deelname aan de workshops te betalen.
Hoe kan ik de cadeaubon bestellen?
De Intens Cadeaubon bestelt u:
telefonisch: 0344-571778 of 06-10934313, of
via e-mail: info@intenshuidverzorging.nl.
Geef bij uw bestelling duidelijk aan:
om welk bedrag het gaat;
welke manier van verzenden u kiest (zie bij verzendopties en -kosten);
of er een felicitatiekaartje moet worden toegevoegd en zo ja, met welke tekst.
Hoe betaal ik de Intens Cadeaubon?
U betaalt de Intens Cadeaubon (plus eventueel van toepassing zijnde verzendkosten) op bankrekeningnummer NL83 KNAB 0259 7865 27 t.n.v. Intens Huidverzorging.
Wat zijn de verzendopties en -kosten?
€ 4,50: de Intens Cadeaubon wordt feestelijk verpakt en als pakketje verzonden naar het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt (gebleken is dat dit de snelste levering is); verzending is gratis bij een bon-waarde van € 75 of hoger.
€ 5,75: de Intens Cadeaubon wordt feestelijk verpakt en als pakketje verzonden naar het door u opgegeven huisadres; verzending is gratis bij een bon-waarde van € 75 of hoger.
Geen verzendkosten: zelf ophalen.
Geen verzendkosten: een online cadeaubon wordt per e-mail verzonden.
TIP: Indien gewenst voegen wij gratis een felicitatiekaartje toe met een door u opgegeven tekst.
Wat is de levertijd van de cadeaubon?
De levertijd van de Intens Cadeaubon is mede afhankelijk van de manier waarop u de cadeaubon wenst te ontvangen. Er zijn meerdere opties mogelijk:
u haalt de Intens Cadeaubon zelf op (Koningin Emmastraat 3, Buren): nadat wij uw betaling hebben ontvangen kunt u de bon afhalen, in principe zal dit op dezelfde (werk)dag zijn dat u de bon heeft besteld;
wij verzenden de Intens Cadeaubon naar u óf naar een ander, door u opgegeven, verzendadres: nadat wij uw betaling hebben ontvangen verzenden wij de Intens Cadeaubon binnen 2 werkdagen (in dit geval zijn mogelijk verzendkosten verschuldigd, zie bij verzendopties en -kosten).
N.B. Intens Huidverzorging is niet aansprakelijk voor het foutief of vertraagd afleveren door DHL of PostNL.
Hoe kan ik de cadeaubon verzilveren?
De Intens cadeaubon kunt u als volgt verzilveren:
u koopt producten in onze webwinkel: d.m.v. het invoeren van de code van de Intens Cadeaubon wordt aan het eind van het bestelproces het betreffende bedrag in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling;
u koopt of bestelt producten tijdens de workshops: bij inlevering van de Intens Cadeaubon wordt het betreffende bedrag in mindering gebracht op het aankoopbedrag van de producten;
u schrijft online in voor een workshop via het “Workshop Aanvraag Formulier“: voer de code van de Intens Cadeaubon in het vak “Opmerking/Vraag” en het bedrag van de korting wordt verrekend met het deelnamebedrag.
6) Andere Vragen
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
Veelgestelde Vragen
Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen over onze producten en diensten. Klik op een vraag en meer informatie wordt getoond.
1) Bestelling
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb ik een account nodig?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden
Hoe zit het met veiligheid en privacy?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb besteld?
2) Prijzen
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
Ik heb een kortingscode (cadeaubon), hoe kan ik die gebruiken?
3) Levering en bezorgen
Is bezorgen mogelijk?
Is levering buiten de gemeente Buren mogelijk?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wat is de levertijd van de producten?
N.B. Intens Huidverzorging is niet aansprakelijk voor het foutief of vertraagd afleveren door DHL of PostNL.
TIP: Heeft u een product snel nodig, belt u dan even (0344-571778 of 06-10934313), zodat we kunnen overleggen wat mogelijk is.
4) Workshops
Hoe kan ik een workshop boeken?
5) Cadeaubon
Waar kan ik de Intens cadeaubon voor gebruiken?
Hoe kan ik de cadeaubon bestellen?
Geef bij uw bestelling duidelijk aan:
Hoe betaal ik de Intens Cadeaubon?
Wat zijn de verzendopties en -kosten?
TIP: Indien gewenst voegen wij gratis een felicitatiekaartje toe met een door u opgegeven tekst.
Wat is de levertijd van de cadeaubon?
N.B. Intens Huidverzorging is niet aansprakelijk voor het foutief of vertraagd afleveren door DHL of PostNL.
Hoe kan ik de cadeaubon verzilveren?
6) Andere Vragen
Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Stel uw vraag via het contactformulier.